Prawa i obowiązki klienta podczas odsprzedaży samochodu
INFORMACJA O ZMIANACH OGÓLNYCH WARUNKÓW UŻYTKOWANIA I SPRZEDAŻY („WARUNKI”) NIEKTÓRYCH USŁUG ŁĄCZNOŚCI
Dotyczy następujących marek: Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel
Poniższe zmiany nie dotyczą pakietów usług Connect One, Connect Plus i Connect Premium ani pojedynczych usług wprowadzonych po 1 lipca 2023 r.
POPRAWKA nr 1
Aktualizacje zawarte w niniejszej Poprawce nr 1 odnoszą się do następujących usług łączności:
Connected Navigation
Telemaintenance
Remote Control
E-Remote Control
Connected Alarm
Usługa B-call/Prywatna usługa e-call
Warunki powyższych usług łączności zostają niniejszym zmienione w następujący sposób:
Poniższe postanowienia zostaną włączone do obowiązujących Warunków wyżej wspomnianych Usług łączności i zastąpią uprzednio istniejące postanowienia dotyczące tego samego przedmiotu w zakresie, w jakim pozostają one w sprzeczności z niniejszą Informacją o zmianach:
- Jeżeli Klient zdecyduje się sprzedać lub przekazać Pojazd, zakończyć wynajem/leasing Pojazdu, bądź jeśli dojdzie do kradzieży lub zezłomowania/zniszczenia Pojazdu, Klient podejmie następujące działania:
- niezwłocznie powiadomi o tym Dostawcę za pośrednictwem Aplikacji mobilnej / Strony internetowej / Sieci Assistance Dostawcy i/lub Działu Obsługi Klienta Dostawcy;
- upewni się, że jego konto nie jest już powiązane z Pojazdem, kontaktując się z Siecią Assistance Dostawcy i/lub Działem Obsługi Klienta Dostawcy.
- W przypadku przekazania Pojazdu — z dowolnego powodu — stronie trzeciej Klient podejmie następujące działania:
- upewni się, że wszystkie dane osobowe zostały usunięte z Pojazdu oraz
- wyraźnie poinformuje nowego właściciela lub posiadacza Pojazdu o istnieniu wspomnianych wcześniej Usług.
- Jeżeli Klient sprzeda lub przekaże Pojazd bez wcześniejszego powiadomienia nowego właściciela: (i) Dostawca nie będzie w żaden sposób odpowiadać za dalsze gromadzenie danych, uznając w dobrej wierze, że należą one do Klienta i (ii) Klient pozostanie odpowiedzialny — zgodnie z niniejszymi Warunkami — za odpowiednie lub nieodpowiednie korzystanie z Usług przez nowego właściciela.
- Przyjmuje się także, że (i) Dostawca nie odpowiada za szkody wynikające z naruszeń powiązanych z przetwarzaniem danych osobowych w przypadku niepowiadomienia o powyższych okolicznościach oraz (ii) Klient nie będzie uzyskiwał dostępu ani wykorzystywał żadnych danych dotyczących Pojazdu po sprzedaniu lub przekazaniu go stronie trzeciej i/lub zakończeniu wynajmu Pojazdu.
POPRAWKA nr 2
Aktualizacje zawarte w niniejszej Poprawce nr 2 odnoszą się do następujących Usług łączności:
Connected Navigation
Usługa B-call/Prywatna usługa e-call
Warunki powyższych Usług łączności zostają niniejszym dalej zmienione w następujący sposób:
Poniższe postanowienia zostaną włączone do obowiązujących, wyżej wspomnianych Warunków Usług łączności i zastąpią uprzednio istniejące postanowienia dotyczące tego samego przedmiotu w zakresie, w jakim pozostają one w sprzeczności z niniejszą Informacją o zmianach:
- Jeżeli Klient zdecyduje się sprzedać lub przekazać Pojazd, zakończyć wynajem/leasing Pojazdu, bądź jeżeli dojdzie do kradzieży lub zezłomowania/zniszczenia Pojazdu, nowy właściciel Pojazdu, o ile ma to zastosowanie, w okresie obowiązywania Usług, będzie mógł korzystać z Usług przez pozostały okres obowiązywania danej umowy i, w takim przypadku, będzie uważany za nowego Klienta, z zastrzeżeniem obowiązujących Warunków.
POPRAWKA nr 3
Aktualizacje zawarte w niniejszej Poprawce nr 3 odnoszą się do następujących Usług łączności:
Telemaintenance
Remote Control
E-Remote Control
Connected Alarm
Obowiązujące Warunki powyższych Usług łączności zostają niniejszym dalej zmienione w następujący sposób:
Poniższe postanowienia zostaną włączone do obowiązujących, wyżej wspomnianych Warunków odpowiednich Usług łączności i zastąpią uprzednio istniejące postanowienia dotyczące tego samego przedmiotu w zakresie, w jakim pozostają one w sprzeczności z niniejszą Informacją o zmianach:
- Jeżeli Klient zdecyduje się sprzedać lub przekazać Pojazd, zakończyć wynajem/leasing Pojazdu, bądź jeżeli dojdzie do kradzieży lub zezłomowania/zniszczenia Pojazdu:
- Klient powinien niezwłocznie zakończyć korzystanie z Usług za pośrednictwem Aplikacji mobilnej / Strony internetowej / powiadomić o tym Sieć Assistance Dostawcy i/lub Dział Obsługi Klienta Dostawcy;
- nowy właściciel, o ile ma to zastosowanie, będzie zobowiązany do ponownej subskrypcji Usług na nowy okres, który został szczegółowo określony na STRONIE INTERNETOWEJ oraz
- w przypadku zakończenia korzystania z Usługi, określonego w Poprawce nr 3, Klientowi nie będzie przysługiwać odszkodowanie ani zwrot kosztów ze strony Dostawcy.
POPRAWKA nr 4
Aktualizacje zawarte w niniejszej Poprawce nr 4 odnoszą się do następujących Usług łączności:
Telemaintenance
Obowiązujące Warunki powyższych Usług łączności zostają niniejszym dalej zmienione w następujący sposób:
Poniższe postanowienia zostaną włączone do obowiązujących, wyżej wspomnianych Warunków odpowiednich Usług łączności i zastąpią uprzednio istniejące postanowienia dotyczące tego samego przedmiotu w zakresie, w jakim pozostają one w sprzeczności z niniejszą Informacją o zmianach:
- Jeżeli Klient zdecyduje się sprzedać lub przekazać Pojazd, zakończyć wynajem/leasing Pojazdu, bądź jeżeli dojdzie do kradzieży lub zezłomowania/zniszczenia Pojazdu, nowy Klient, o ile ma to zastosowanie, będzie mógł subskrybować usługę Telemaintenance po zakończeniu umowy z poprzednim właścicielem.
POPRAWKA nr 5
Aktualizacje zawarte w niniejszej Poprawce nr 5 odnoszą się do następujących Usług łączności:
Remote Control
e-Remote Control
Connected Alarm
Obowiązujące Warunki powyższych Usług online zostają niniejszym dalej zmienione w następujący sposób:
Poniższe postanowienia zostaną włączone do obowiązujących, wyżej wspomnianych Warunków odpowiednich Usług łączności i zastąpią uprzednio istniejące postanowienia dotyczące tego samego przedmiotu w zakresie, w jakim pozostają one w sprzeczności z niniejszą Informacją o zmianach:
- Jeżeli Klient zdecyduje się sprzedać lub przekazać Pojazd, zakończyć wynajem/leasing Pojazdu, bądź jeżeli dojdzie do kradzieży lub zezłomowania/zniszczenia Pojazdu, aby w pełni korzystać z tych Usług łączności w Pojeździe, nowy właściciel, o ile ma to zastosowanie, powinien wykupić subskrypcję po odbiorze Pojazdu lub wejściu w jego posiadanie.
Zdefiniowane pojęcia i ich interpretacja:
W niniejszej Informacji o zmianach, w zależności od wybranych Usług łączności, znajdują się takie odniesienia, jak:
„Klient” zawiera odniesienia do danego klienta poszczególnych Usług, zgodnie z definicją określoną w obowiązujących Warunkach.
„Dostawca” zawiera odniesienia do danego dostawcy poszczególnych Usług, zgodnie z definicją określoną w obowiązujących Warunkach (w których może być on określany m.in. jako „Dostawca”, „Dostawca Usługi”, „Marka” „PSA Automobiles SA” lub „Producent”). Od 1 listopada 2023 roku spółka PSA Automobiles SA zmieniła nazwę na Stellantis Auto SAS.
„Pojazd” zawiera odniesienia do Pojazdu, zgodnie z definicją określoną w obowiązujących Warunkach świadczenia odpowiednich Usług.
„Aplikacja mobilna” zawiera odniesienia do aplikacji mobilnej, którą Klient może subskrybować zgodnie z obowiązującymi Warunkami (w których może być różnie nazywana jako „Aplikacja MyDS” lub „Aplikacja”).
„Strona internetowa” zawiera odniesienia do strony internetowej usług łączności marki Pojazdu, zgodnie z obowiązującymi Warunkami (w których może być różnie nazywana jako „Sklep DS Connect” lub „Sklep z usługami marki” lub „DS Services Store”)
„Usługi” zawierają odniesienia do odpowiednich Usług łączności, zgodnie z definicją określoną w obowiązujących Warunkach.
„Sieć Assistance Dostawcy” oznacza sprzedawców detalicznych upoważnionych przez Dostawcę do sprzedaży lub serwisowania Pojazdów bądź inną osobę upoważnioną przez Dostawcę do świadczenia usług Assistance.